31 jan

ja jag har inte så roligt, johan är hemma hos sig och jag har jättetråkigt själv här framför datorn så det kommer nog bli rätt många inlägg ikväll.
jag är en riktig h&m tjej när det gäller kläder. man vill ju inte se ut som en skyltdocka för h&m men jag tycker verkligen om deras kläder.. jag gillar när det ser oplanerat ut men endå stiligt och fräscht ut.
och därför kollar jag mycket där och handlar framför allt mycket där, jag bara älskar det.
sitter inne på h&ms hemsida nu, ska se om jag hittar något ögongodis.

image62 image63
jag gillar stilen rent utav på hela första bilden..
och den andra lite kortare klänningen utan ärmar ser skitsnygg ut på. något för lite senare köp kanske!

Kommentarer
Postat av: ille

Åh, vad härlig den första bildern såg ut & vara :) Mys tröja intill också!

2008-01-31 @ 21:41:16
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0