27e januari

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
igår var jag och erica hemma hos henne i några timmar och kollade på oc, pratade osv.
Vid sex blev jag bjuden på middag hemma hos Ellen av hennes mor Marie, för att Ellen skulle sova hos mig haha. :).
Hon e typ världens snällaste :).
Sen runt sju gick vi hem till mig, jag ellen & erica, fixade oss och sen gick vi till kvantum och köpte rosa rosor till jeppson! haha. vi mötte nathalie där också, (:, sen gick vi hem till Jonte där festen var... det var rätt segt faktiskt. men när folk började bli lite berusade blev det ju helt klart mer liv. haha!
Jag paulina och Erica stog i hans tvättstuga, vetefan vad vi gjorde där, men det var så jävla roligt, haa, paulina stog vid tvättkorgen, sen snubbla hon ellr något, så hon ramla i tvättkorgen med rumpan före, jag slängde mig ut ur tvättstugan ut på golvet och bara skrattade. det var så jävla roligt, och självklart slänger dom sig efter, och det gjorde ju inte så att skratten minskade precis,hahahaha det var fan skitkul. haha! sen hände det en massa mer rolig saker. men no details, haha vill ju inte skämma ut my friends haha:D.
Vid elva halv tolv tiden kom det ungefär tusen människor så jonte fick panik eller något liknande och alla fick gå ut.
Alla pratade om att gå hem till den och den men det blev inget av det, följde strömmen och gick till shell där det var lite folk också.. så där "hängde" väl alla.

jag och erica tog två rosor av jeppsons blombukett, haha och erica skulle prompt ge den till filip(hennes pojkvän), haha, så vi fick gå till telegrafen.
Och det var så jävla kallt ute, höll ju på att frysa ihjäl. hade min nya trenchcoat, ja, det är nog ingen vinterjacka trots allt. haha! ,  men sen skulle Johan och dom också till telegrafen, så jag mötte Johan, jag frös så himla mycket så vi fick skjuss av mumpa hem till johan så lånade jag hans fjortisjacka. haha såg ut som en michellingubbe! men det blev ju inte mycket mer av att vara ute, jag fick skjuss av mumpa till mina "hemtrakter" och där stog ellen och väntade, hon och erica hade ju väntat vid telegrafen med filip när jag åkte och hämtade jackan, så dom hade fått skjuts av någon som ericas brorsas-flickväns-kompis-kände. hah! så dom fick skjuss till min gård, eller ja ellen skulle ju sova hos mig, så erica åkte hem till sig. hon får inte sova hos någon för tillfället, det har uppstått några mindre komplikationer.. haha!
om man ska uttrycka sig på lite finare språk ;).
ellen och jag åt rostisar och sen gick vi och la oss. vid halv tre ungefär ringde johan och sa att dm var på väg hem typ, haha. sen somnade jag och ellen om igen, sen idag gick vi upp vid ungefär tio.

idag har jag två måsten: städa och göra klart min so -uppsats. jobbigt.. sen senare ikväll ska jag vara med johan. poor.




ORKAR INTE SKRIVA MER CIAO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0