26e jan

god morgon.
igår var jag med min pälskling all day, vi åkte in till haninge och bytte en tröja, och sen köpte jag en ny trenchcoat.
det blev en svart, jag har velat ha en sån jättelänge och så nu hittade vi en så det var ju perfekt. :)

Idag ska jag vara med Erica. Ska gå till henne snart. Göra klart so:N när också. haha, har inte gjrot klart det än.. uppsi.
Sen ska nog Ellen vara med också. vi ska till jeppe idag. eller det var hos jonte .. fast det är jeppes fest. han fyllde ju 16 igår. det ska bli kul!
men med tanke på att jag går på penecellin så ska det nog inte bli för överdrivet heller, det e ju bra (; haha.

menmen, skriver inte mkt intressant nowadays, det kommer my friend.
vi ses
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0