24e jan

tjatja, två dagar sen.
jag är sjuk! damp på sjuk. blir skitsur! i förrgår hade jag ont i halsen sen på morgonen vaknade jag av att jag var skitvarm och hade feber osv.. så nu e jag sjuk. men jag ska nog endå gå till skolan imorgon, för vi ska lämna in en viktig uppgift i SO:n, och jag vill ju gärna ha kvar mitt mvg.. + att det är idrott imorgon, roligtroligt. även om jag e sjuk. haha.
vi har fått välja nya elevensval, jag erica och natta tog volleyboll, men det var bara jag av oss tre som fick det. damp..?  aja, men marcus carimo och några fler fick iaf det. det e ju bra.
apropå inlämningsuppgiften. jag har inte gjort den. damn! vi ska skriva om en människa som lever på 1800 talet, man fick dra en lapp på vad man fick vara för slags människa, jag blev: en 13 årig piga som precis börjat jobba hos en snål bonde. alltså det låter skitlätt, själva uppgiften, men den e skitsvår.. för man ska ha med allt som var på 1800 talet osv.. hur svårt som helst. och den ska jag göra idag. damp!
har nog fått damp på rätt mkt by now. haha.

vid tre ska jag möta mika, vi ska ner i centrum och fixa en sak.. sen ska jag väl hem igen. haha, !
roliga tider här, nono.

men i helgen ska det nog bli kul.. eller ja, imorgon ska jag och johan in till antingen haninge eller sthlm och byta en tröja, vet inte om vi ska gå på den här filmen "i'm legend", den verkar väldigt bra.

Jeppe fyller även 16 år imorgon, får ta och ringa o gratta. vet inte om han skulle ha fest på lördag, men det lät som det. och jag fick komma. så vi får se :) hoppas.

men ja.. nu sitter jag i handuk och dricker daim cappucino. det är gott som fan, men det kanske inte är så bra, inte vetja.
snart ska jag nog föna mitt jobbiga hår och sen platta det. sen städa upp här. jag är pedant, det har jag fått av johan. haha erica är nog den som stör sig mest på det. haha!

nu är ju jag och petra 15 år. så vi får ha moppe ju! haha, och eftersom hennes far och brorsor o allt e värsta bil och sånt där nördar, har dom typ tio moppar. och mamma kände inte för att jag skulle få någon hon tycker inte att jag kan vägregler osv, haha , så jag får låna en av dom. perfekt. haha!

men ska nog kolla på pa lite, sen föna håret osv. vi hörs


CIAO

Kommentarer
Postat av: leyla

Krya på dig&ha en bra torsdag

2008-01-24 @ 11:49:01
URL: http://Leylaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0