2008 nyårsdagen!

Klockan är 16:24 och jag och emma sitter nyvakna by the computer. Hur bra som helst?
Vi somnade vid fem tror jag.
Igår var väl trevligt, men jävligt kallt ute senare!

Klockan fyra fick jag skjuss av Hagberg hem till Johan, ungefär 10 pers där. Vid kvart över gick jag och mötte Emma som också skulle vara med där. Vid sex var det middag.
Treevlans, sen gjorde vi inte allt för mycket, spelade lite kort, sen åkte Kotte & nån mer och hämtade singstar spel haha, så sjöng vi & krökade lite. Sen vid tio ungefär sa jag och Emma hejdå och gick hem till mig, fixade oss lite. Emma hade svarta tights och en guldig tröja med glitter paljetter på typ, sin svarta jacka över också.
Jag hade glittertightsen till en grå "klänning" som slutar en bit under rumpan! haha, mina high knees, svarta skinnskor, två tjocktröjor så det inte blev kallt, min skinnjacka, halsduk vantar & svarta skinnväskan! Det var ganska bra kombination. Om man ser det iaf. Haha.
Sen kom Oskar, linus & Jimmy hit. Och Elin Sofie Och Josan.
Sen gick vi till Petra och hämtade Petra & På. Sen gick vi ner till centrum. Det var hur mycket folk som helst där, vi träffade fille o alla, sen gick vi till Erikas systers lägenhet tydligen, där kommer alla stupfulla ut och sen gick vi till centrum igen.. Vid tolv började alla raketerna, det var fint. Men jag hade velat se dom! vi stog nästan mitt i centrum omringade av alla hus så man såg bara dom som smälldes ovanför en själv och dom som man egentligen kunde sätt från berget såg man bara ett sken av bakom hustaken.
Ush, nästa år ska jag se dom, som det alltid har vart.
Jag tror det blev lite för mycket dricka för alla. Förutom mig, haha jag drack nästan ingenting. Det var ju iof bra gjort, sen vid tre eller något gick jag & Emma hem, ja hon hade ju fått i sig lite för mycket av det "goda" så det blev så att hon gick in och satte sig direkt på sängen och jag fick berätta för mamma att hon hade ont i fötterna eller något, haha!
Sen somnade vi vid fem ungefär.

Och vid klockan TOLV! ringer Johan och säger att jag ska upp? Haha not:)
Vi sov till tre, as skönt!

Ikväll vet jag inte vad som händer, menmen. Lägger upp bilder om jag får några.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0