20 januari

TJA, TODAY IS MY BIRTHDAY! läget? med mig ere skitbra. haha!
av mamma fick jag att jag får göra om hela mitt rum, måla, nya möbler osv. och en 500ing att spendera:) haha.
klockan är ungefär tolv och alla kommer vid två. johan lär väl komma när som helst:)

jag skrev inte igår, men jag ska bara skriva lite om i fredags.
jag, ellen, erica & hanna var ute hos hernvall (hanna) och sov i hennes egna lilla stuga. haha! skitkul hade vi.
the gang är samlat igen, så jävla happy.
ellen och hanna åkte ut tidigare än mig och erica för att vi skulle hinna fixa oss. ja jag och erica är inte dom snabbaste när det gäller att "bli klara" haha!
vi ringde dom och dom sa att dom bara hade två chipspåsar. jag och erica får spader, haha! ica kvantum nästa, två pringles rör och två chips påsar, två dipp osv.. haha ! så jävla rätt, vi fick skjuss av johan ut. det var mysigt att åka, även om det e värsta epa bilen:D haha, sen kollade gänget på fillm ute i hannas stuga, sen gick vi in i huset och gjorde nachos. jag och ellen är ju inte så praktiska vid spisen så vi fick skära lite grönsaker. och duka. haha och ericas uppgift brukar ju vara att diska, men hon fick göra guacemole, haha hon var så stolt över sin.. gröna röra:).
sen gick vi ut dit igen, spelade massa spel, myste osv.. sen vid tolv kom johan och tm förbi, vi gick ut och pratade med dom, det var mysigt. haha!
sen gick vi in igen och var med hanna och ellen, efter 40 minuter ungefär.
vi hade jättekul.
fan vad jag älskar dom :D, ellen ska tydligen ringa och sjunga för mig någon gång idag:D haha! , men fan vad bra att det är vi igen. that's something aight! :)

hoppas jag får något roligt. haha, menmen nu ska jag gå ut i köket och hjälpa mor att göra kärleksmums och sen ska vi göra tårta! haha fett kul jag ska skriva något på den :)

HA DET BRA, FÖR DET SKA JAG HA ! :)

jag & ellen vid matbordet i väntan på..
HANNA hernvalls berömda nachos! (dock innan vi lagt in dom i ugnen med ost osv. på ;D)
jag&Erica myser lite ute i stugan ! haha :)
mina brudar. <3

CIAO <3

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0