20 januari kväll

vid två kom några från släkten, jag fick ett halsband av dom. att fylla 15 är tydligen"speciellt" in my family, så alla kusiner som fyllt femton har också fått något smycke som dom har kvar länge. typ.
orka!
sen fick jag pengar av pappa, farmor & bengt. och en femhundring i morse av mor som sagt.
av johan fick jag en jättefin tröja som är lite längre, fast vi ska byta storlek för den var lite för kort eller nåt. vene.
sen ett halsband! <3

haha juste innan alla kom ringde ellen och erica och ellen sjöng så fint i telefonen. haha jätttesöt. sen pratade vi lite, hörs väl senare ikväll. :)

innan alla kom gjorde mamma bottnen och det till tårtan, sen gjorde jag och johan det som var över.haha det blev fett epa, haha men den vart rolig. poor.
lägger in bilder på den där nere sen.
sen när alla gått, eller mja johan skjussade hem mormor farmor och moster. haha !
då åkte vi och fixade lite sen drog vi och köpte pizzaaa. haha , det var gott. superhungrig! hade inte ätit något på hela dagen.

snart ska jag och min lille pooooooooooooooooooojke åka hem till han och kolla på film. sen soooova, det e ju trots allt skolhelvete imorn!


bilder from today.
tårtan innan mamma förstörde den med ful låtsas snö. ( florsocker )
efter. :/
i got the cash flow! haha
johan kan skriva! haha <3
födelsedagsbarnet! höhö.

CIAO MY FRIEND's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0