18e januari

good day, läget?
jag var hemma idag igen, och johan sov över. haha jag antar att han blev lite sjuk han med.
erica kom för ungefär en timme sen, vi ska ta bussen senare tror jag.. eller så ber vi johanpohan skjussa oss.
jag är ju trots allt "sjuk". haha.
snart kommer mamma hem med penecellin som jag då ska äta i några dagar. no drinking! hhaaa!
ikväll är det gänget igen. fyfan vad roligt! vi ska äta en massa onyttigheter och för "ovanlighetens skull" kolla på OC!
Sommaren 07 var det oc varje natt kan jag försäkra er om.
hoppas vi tar avsnittena där med när marissa dör. det e bäst. för då sitter hanna erica och ellen och storbölar, det e skitkul! haha :D
ja hör väl av mig sen, goooooooooooooooooooooooooooooooooood eftermiddag!
ciao

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0