17e januari

idag är jag sjuk. ush! jag hatar att vara sjuk. känns som man missar hela världen!
jag har feber, förkyld, ont i halsen, ont i ryggen&magen, och sen har jag blåskatarr typ.. ush! det får man genom att ha för tunna kläder när det är kallt ute, osv..
Och det kan bero på att jag har haft tights nästan hela vintern. ushushush!
Frånochmed efter sjukdagarna blir det overall som gäller. haha nejdå.

jag började känna mitt jäklans halsont igår. ush! jag ellen erica hanna som hade planerat en fredagskväll ute hos hanna på torö i hennes stuga, för att återuppliva våra gamla minnen.. nu gör dom det istället, utan mig:( jag blir avis! haha.. men men, vi får hoppas att det kommer att bli dom där återupplivar dagarna flera gånger!
tack för igår brudar, kände verkligen hur mycket jag saknat oss fyra tillsammans! ellen karlsson, erica nygren, hanna hernvall, anna wanqvist. ofta inte det låter HUR BRA SOM HELST. :)

Imorgon missar jag även idrotten. Det tycker jag inte om. Men det blir väl dom flesta tjejerna i klassen glada för. Dom tycker inte om mitt damp som jag alltid lyckas få. undra varför!
det är ju bra att vi har det nya tillskottet^ natalie. hur bra som helst. hon e med på idrotten. ME LIKE!
Och inte bara för det, hon e feta snäll också:).

På lördag skulle jag hem till Ellen, vi får väl se hur det blir med det också.. hoppas jag e frisk.
Sen på söndag fyller jag år. Woho!;D haha.

Nu ska jag prata om något annat än mina dagar eller ja. Sitter och tänker på vad man ska äta när man är sjuk? Alla frossar ju i sig choklad och en massa onyttigheter. ett av mina nyårslöften var nämnligen att jag bara fick äta godis på lördagar. men hur ska man göra när ens föräldrar kommer med godis, bara för att man är sjuk? man kan ju inte bara lägga det i skafferiet.. eller? det känns fel. att veta att den goda chokladen ligger där i skafferiet och bara väntar på att någon ska äta upp den.. (?)
Och sen, vad ska man göra när man är sjuk? jag ligger i sängen en dag, sen orkar jag faktiskt inte ligga där nåmer. det e tråkigt och man blir rastlös. visst, filmer kan man ju kolla på. men hur kul är det att sitta och kolla på en mysig film, SJÄLV? nej.
idag låg jag i badkaret i två och en halv timme för att jag inte orkade gå upp och inte göra någonting. och när jag väl kom ut ur badrummet la jag mig på sängen och somnade i handuken. hm, not good. tråkigt!
och sen nu vid senakvällen, (20.15) bestämde jag mig efter en god middag att sätta mig by the computer.
Vet inte om Johan ska komma hit sen, om han vågar sig hit iallafall, han kanske inte vill bli sjuk.
hoppas han kommer, så kan vi vara sjuka tillsammans! haha.

Nu loggade jag in på PLAYAHEAD. jag vet inte vad jag ska säga, vip&vip betala, lala hela tiden. kan dom inte skaffa en jävla community sida som alla kan vara på utan att det kostar? haha, damp. inte för att jag inte tycker om pa. men platina vip, 50 kr för 30 dagar på en internet community. det säger väl det mesta?, även om jag har platina så tycker jag det är väldigt överbetalt.

Menmen, nu ska jag lägga mig i sängen och at least försöka sova. ! inte för att det kommer funka. men men,

ciao my friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0