17e januari tråk

1. Är du snygg? - ?
2. Är du fet? - haha nej
3. Är du smal? - typ, mittemellan eller något.
4. Är du en sportfåne? - faktiskt ja
5. Är du rolig? - fett kuul. haha?
6. Är du sjuk? - ja :O
7. Är du feg? - nej aldrig!
8. Är du törstig? - ja faktiskt.
9. Är du 15 år? - nej, om tre dagar
10. Är du rik? - neesh
11. Är du fattig? - neesh
12. Är du smart? - när jag vill. det vill säga ja. haha.
13. Är du shoppingsugen? - nej!
14. Är du retsugen? - njaa.. kanske?
15. Är du saknad av någon? - ja

fyra SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - haha nej 181 lägger rätt bra tror jag.
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - beror på vem det är! haha ;D
4. Skulle du dricka dig full nu? - nej. går på alvedon och penecellin:D haha. inte endå heller. :)

sju KAN.
1. Kan du vifta på öronen? - ja. nej? ;D
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej..
3. Kan du kolla i kors med ögonen?- haha ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - hmm.. nej.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - ja kan jag väl,
6. Kan dina vänner lita på dig? - dom flesta. dom riktiga. :)
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - nejfan. eller ja vene.


Fyra ANTINIGEN ELLER.
9. Pierca tungan eller näsan? - tungan, det ska jag göra. tror jag.
10. Vara seriös eller rolig? - både och maan!
11. Brinna upp eller drunkna? -  drunkna
12. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar? ;P


svara ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu? - nej. älskar.!
2. Sol eller måne? - sol my friend, sol
3. Vinter eller höst? - vinter. närmare till sommarn då!
4. Soligt eller regnigt? - soligt såklart.

om MIG.
1. Hur mycket är klockan just nu? - 20:56
2. Fullständigt namn? - Anna Eliza Emelie Wanqvist
3. Vart vill du bo? - fett lyxigt. by the ocian!
4. Hur många barn vill du ha? - inget, barn är .. något jag HATAR
5. Vill du gifta dig? - japp med johan mikael pettersson helst. :) fast inte försen vi är 25 eller något. haha!
6. Är du kär? - jättekär.
7. Favoritårstid? - sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0