16e januari

tjaahaa! läget ? med mig ere bra bra, jag är med ellen & hanna :)
idag slutade vi vid halv fyra, men jag gick fem över två, för jag orkade inte med elevens val. då gick jag och erica till via och mötte hanna och ellen, sedan gick vi hem till pellen.
Åt lite, skrattade och was the gang again;D
hur najs som helst. nu ligger ellen bredvid och LER

Snart ska vi äta tror ja, sen EGENTLIGEN skulle lille hanna och lille ellen ut och springa. fast nee.
:)
ikväll kommer nog johan till mig, juste.! han klarade körkortet, han kom på lunchen vid skolan glidandes i bilen, haha han var jättesöt när han satt där i sätet och körde! haha:) grattis iaf.<3

Menmen inte så mycket mer att skriva godkväll my friend, ciao!

JAG OCH PELLEN I SOMRAS! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0