15e jan

ja hej, jag har inte skrivit på några dagar,
I lördags, (det är tisdag idag) var det fest hos Johan där, det var trevligt, kommer aldrig glömma det iallafall. Haha, en person förstår. hahaha! :)
 Orkar inte lägga upp fler bilder, det e över 300;O haha !


Sen vare måndag! det var igår. Efter skolan gick jag mika nathalie erica runt lite överallt. sen gick jag nathalie erica hem till mig, vi åt mellanmål vid fem typ, sen hade vi roligt inne på rummet. haha ta det inte på något annat sätt än du ska nu. haha! sen vid tio tiden tog jag min cykel och erica lånade mammas, så skjussade jag nathalie på styret hhem till henne, sen skulle jag och erica möta johan vid nynäsgård typ, men han kom inte, så vi började cykla mot bron. och då kommer två turkar med cyklar och börjar jaga oss! och vi som är superrädda för sånt där fick ju panik, hahahaha! vi höll på o dö, kasta in oss i buskar typ, haha! sen lånade erica min cykel och cykla hem, o jag och johan hem till mig.

Idag var det skolan igen, på morgonen mötte jag nathalie & erica vid cafeterian, vi hade matte därefter. sen några fler ämnen, minns inte för jag var så húngrig & trött. innan maten, so lektionen somnade jag! oj! haha natta väckte mig och ba anna, jag ba ee va:O haha, fett kul. sen lunch, det var äckligt! damp, jag som var skithungrig. !
jaja men thats school life. supersurt!
sen hade vi NO, vi hade en ny lärare som hette mohammed. han var väl okej.
efter det idrott, äntligen. enda timmen av två på veckan som faktiskt är rolig. vi hade volleyboll eftersom turneringen e snart. fyfan om vi inte vinner vet jag inte vad vi gör, jag hatar att förlora, jag är världens sämsta förlorare!
och när folk är oseriösa och bara står på planen och ba ngirenirng , jag får damp, jag klarar det inte.. det ltåer säkert skittöntigt, men det e så jävla sant så det inte e sant. (?)
men vi måste träna nu, och alla ska va seriösa. annars ¨får dom stå ut med mitt damp.
haha.. hemma nu iaf, ska städa med mor& sen kanske jag skulle ut o springa med elin. senare ska jag hem till johan pohan.
skriver imorgon, tror ja.
ha en bra dag, ciao my friend. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0