13e jan

dear blogg, har inte skrivit på någon dag nu, haft lite fullt upp faktiskt.
Igår vid 10 på morgonen var det konfirmationsläsning eller vad man ska kalla det, tills tre. Sen kom jag hem runt fyra, och vid sex kom Mumpa & hämtade mig till Johans&Kottes fest hos Johan.. Kotte fyllde 17 igår, och johan har ju redan fyllt den andra jan.
Det var kul där faktiskt, det kommer sitta kvar i minnet rätt länge i think :)
Somnade vid fyra fem, skulle upp vid halv tio, konfirmation igen! Jag och Elin möttes vid elon (haha elin-elon:D) vid kvart i elva, jag skjutsade henne på styret, haha och det har hon tydligen aldrig gjort förut, så hon skratta och skrek hela vägen, det var skitkul! haha :). Sen där Vid elva var det gudtjänst, vi satt där i en timme & en kvart. Inte för att jag tycker att det är tråkigt eller något sånt, men mja.
"Våran" präst, Lasse, som brukar vara med oss annars också, han e typ den skönaste prästen som finns! haha, alltid har han skitmånga historier och han måste ha ett jäkla bra minne för han kommer ihåg en massa saker. Men iallfall, så tror jag att han e jesus:O
haha, för idag på gudstjänsten, så kollade jag på han när han predikade om evangeliet tror jag, då ba ser jag värsta feta vita skenet runt om honom! i typ fem minuter! satt helt förstenad, sen försvann de när han börja snacka om nåt annat.
Så fromnowon, han är jesus i belive. haha :)
Sen fick vi prata om saker och skriva ner en massa, sen vid tre slutade vi. kom väl hem halv fyra. duschade, åt & kollade på jönsson ligan som gick på fyran, cornflakescuppen tror jag den hetr, Haha den e soft ju.
Snart kommer Johan tror jag,
Lägger in bilder sen, haha
telegrafen bilderna blir det nog inget av med, för jag har inte fått dom än! haha :P

ciao my friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0