11e jan

Halå ! :)
Hur är det today? med mig är det bara bra!
Har satt in mig på tanken att gå upp sju varje dag. idag kom jag upp då! ställde klockan på halv, men endå, jag kom ju upp tidigt endå, för att bara ha två minuter från skolan.
Idag i skolan hade vi spanska, och som jag sa förut, har våran spanska lärare miguel slutat. Det suger! för han va skitbra.
Men vi fick en ny idag, typ kristin eller nåt. Hon verkar tro att vi e eliter på spanska, pratade spanska hela tiden.. vi satt helt förstummade! haha.
Vi fick göra övningar, haha.. jag och nathalie gjorde vårt, hon sa massa ord , man skulle typ säga vad sin kompis gillade, vi sa "nathalie gusta futbol, anna gusta futbol" haha ;D skit-o-komplicerat mot hennes jäkla spanska :D.
Sen hade vi idrott, bästa lektionerna på hela veckan. Vi hade volleyboll, det vr skitkul! Volleyboll e roligt. Vi ska vinna i år igen! Förra året vann både tjejerna och killarna i våran klass, så vi blev typ supersegrare :).

Sen lunch, det var typ chicken nuggets med ris o sås osv.. det var gott. men det hade vart bättre om det inte var äckligt fullkornsris! ussssssshhhhhhh, palla! sen har dom tagit bort våra brickor för att " det blev bättre för miljön" , yeah right, bara för dom inte orkar diska!

Sen so, läste hela lektionen. Men jag tror nog att dom flesta låtsasläste och sov egentligen.haha.

Nu i eftermiddag ska jag städa här, jag och mamma. Vi ska rensa bort allt onödigt, mitt rum ska bli stek.
Ska bara ha raka linjer och det ska vara stilrent, inget plock eller färgigt. Det ska vara enfärgade färger, snygga möbler och snyggt inrett! time to see forward.
Efter det ska jag nog till Johan, ska sussa där i gues.

Skriver later! ciao my friend. :)

Kommentarer
Postat av: victoriaaaa :D

hahahah ja, hon snackade bara spanska
på våran lektion också :o
haha ingen fattade någonting asså!
hahahaha, saknar miguel :(
puss på dig :)

2008-01-11 @ 16:10:29
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0