Update :) 26 feb

Dock inte skrivit på några dagar, min update för igår, i förr går och idag.
I förrgår var jag och Erica ute och vandrade på ringvägen. Halvvägs ut märkte Erica att sin hunger var hög och ringde filip som kom med mat från 4kanten till oss.. AHAHA! Sen fick vi skjuss hem, Jag till Johan och Erica följde med filip. hhahaa.

Igår var en mysdag, jag och johan åkte ut på ringvägen och var nere på stenstranden en stund.
Det var värsta stekdagen, haha jag vet inte men allt kändes så jävla stek bara:P haha! Köpte min eftertraktade skinnjacka på vero moda också.
Idag har jag vart med grunsarna erica pauwie o amanda. ikväll ska vi kröka lite smått, haha! lägger upp bilder från alla dagar.

love!

image93
Outfit för igår
 

Klicka på bilderna för att förstora:)

a.k.a stekarn!haha

MOPPE

Tötaste

Ringvägen med johan

Jag och grunsperdie på ringvägen.
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0