spending my time!

enjoy my friend ;)

Vad är ditt fullständiga namn? Anna Eliza Emelie Wanqvist

Vilken färg har din tandborste? Rosa!


Har du åkt ambulans nån gång? ja, från en fotbollsmatch! haha :)


Har du fått massage nån gång? javist!


Sötlakrits eller saltlakrits? lakrits är inte riktigt min grej.


Ser du dig själv som lång eller kort? 180 cm, lång!


Vad har din mobiltelefon för märke? sony ericson :)


McDonald´s eller Max? solklart mcdonalds :)


Har du ett överkast på din säng? japp, ett brunt.


Har du brutit nåt ben nån gång? nej, bara en lilltå. ;O


Minns du någon speciell person från din barndom? hmm, ja johanna nordström.


Beskriv din humor: AS SKÖN.


Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? ja, förutom i "kasta-bara-in-lådorna" har ungefär tre såna. :)


När blir man vuxen, enligt dig? När man känner sig vuxen.


Nämn en skiva ur din skivsamling: The beach boys collection (alla bästa av dom, tre skivor i en)


Vad gjorde du i går kväll? var med pojkvän.


Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? nej :)


Vill du skaffa barn? N E J


Har du några syskon? ja, en syster och en bror och en plastbror :)


Gillar du att shoppa? Jadå, när man är på shoppinghumör.


Var är dina föräldrar ifrån? Sverige


Vem står dig närmast? Min pojkvän och min mamma.


Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Min trenchcoat. kär i den!


Världens bästa uppfinning? mobiltelefonen


Hur svarar du i telefonen? hallå det är anna. haha ;)


Har du någon dålig ovana? biter på naglarna, gillar choklad way to much.


Är du duktig i skolan? ja, eller.. när jag .. jag e det om jag vill kan vi säga. jag ska vara det från&med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0