once again.

Har inte hört något om nisse. vi får hopppas att de inte va nåt dåligt bara.

Jag kom nyss hem från stan.. haha, johan ville ha sällskap när han körde in dit han skulle hämta något som hans pappa hade köpt tydligen. Det var vid östermalm typ.. haha.
På vägen dit hittade jag gamla skivor från Johans så kallade lite yngre tid. Haha det var roligt, att sitta och DIGGA till lil bow wow yippie yo yippie yey! haha, och markolio - rocka på! hur bra som helst. haha! ;)
sen kom petter - fredrik snårtare och cecilia synd. jag menar, hur bra är inte den? jag DÖR för den! hur skön som helst.
DET ÄR DEFINITIFT DAGENS LÅT.! årens låt wtf.:)
på vägen home iaf, då blev det donken.
sen frågade jag MIN VÄN phille om dom vann matchen dom lira, som han LOVADE att göra mål i, dom vann med 6-2 och självklart gjorde min gode vän PHILIP 2 mål. i call it king:) aight.. haha :D han är en skön prick den graaabben.

ikväll är det melodifestivalen. haha tänk om carola går vidare. jag spyr då. synd att dom måste förstöra andreas johnsons chanser med att lägga in henne i hans låtar.. gaha! porr carola.
för er som inte förstår vad jag menar med porr menar jag poor. hmm, "stackars".
haha! sköna jag är ju allt udda.

ajuste, på mcdonalds. jag irriterar mig verkligen, jag äter alltid "McFish&Co", och man måste alltid vänta i "fyra minuter" 4 min = 10-15 min. Dampilampi. Hoppas någon mcdonalds jobbare TAR åt sig..

HÖRS SEN MY FRIEND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0