Livsidealet hos kvinnor/tjejer?

Livsidealet 2008? supersmal anorektiker?
Är det hur man ska se ut?
jag har jättemånga vänner som klagar på att dom är såkallade "för tjocka", vilket dom inte är, men ANTAGLIGEN tycker dom det för att dom påverkats för mycket av kändisarnas, modellernas kroppar, utseenden?
Jag tycker världen borde ta tag i oss som ska bli deras framtid, visa alla i den såkallade yngre generationen att man itne behöver se ut som en ful sticka för att vara snygg?, (det är inte snyggt).
+ att.. dom mer intima ställena på kroppar, blir defitift mindre! kolla på nicole richie t.ex..
jag klagar inte på hur hon ser ut, men jag lägger bara till för er som tycker att hon ser bra ut.
Det är synd om henne, hon borde skaffa hjälp, mer än vad hon fått!
och dessutom är hon gravid, det kan inte vara bra..
Och kolla på Mary-Kate Olsen.. poor little girl! hon var skitsnygg förut tyckte jag, men nu ser hon ut som ett vandrande lik i bohemiska kläder, men ser dock ut som en uteliggare.
Det är så jag ser på det.

"BE BEAUTIFUL, don't thin as a thick"

Kommentarer
Postat av: Sabina

peyre.blogspot.com! :)

2008-02-18 @ 20:38:39
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0