hej hey hello hola

jag har väldigt tråkigt. ytterst tråkigt. klockan är 21.10 och vanligtvis brukar man tänka " snart gå och lägga sig ". Tyvärr är jag fortfarande sjuk och sover till tre på dagarna och det gör det då inte lätt att tänka tanken snart gå och lägga sig denna tid på kvällen.
Och nu är inte Johan här heller. Han hade vart och jobbat lite med 240in och kom hem nu, skulle hämta sin syster och sen vart det lite sent för att bara åka över.. aldrig försent för mig menmen han tyckte det, dock skulle han komma hit efter skolan imorgon. han slutar halv ett. jag får väl klara mig. men tråkigt endå:/.

Har kollat på gossip girl.. hm alla pratar om det. Att det är det nya programmet som kommer ist för OC?, hm. N E J!
Oc är ju tidernas bästa serie. Njaa.. gossip girl, eller ja. jag kanske får komma in i programmet lite mer. har dock bara sätt ett program. Var inte så koncentrerad av serien eftersom den inte tog mig med storm som det kallas. Som oc gjorde, liksom.. haha.

Nu kollar jag på i huvudet på gynning. Intressant. haha :D menmen vi höres höres. ha det bra


miss u boyfriend<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0