Get your own style.

jag är supertrött på låtsasemosar.. på fjortisar och atleast fjortisemosar! Kan dom get a life?
OKEJ, det kanske finns någon som verkligen är det alla kallar "EMO", men bara för att en är det behöver inte HALVA sverige bli det. eller vad tycker ni? och fjortisar. seriöst, hur snyggt är det med idomin på läpparna? nu tänker du såhär "du har ju också haft det, jag har sätt bilder osv", ja men jag har haft det. men jag har insett HUR FULT DET ÄR! so give up, sminka er fint och börja använda lite färger så ska ni se att ni inte behöver bli emo! kan ju förstå att endel blir det när dom ser ut sådär..
och jag kan ju förmedla till er som tycker att det är snyggt med idomin/foundation på läpparna, att det gör att tänderna ser gula ut! det är ju väldigt attraktivt! eller?
put some colour on your lips, och du får ett hollywoodleende, trust me! :)

och sen, klä er inte som alla andra! klä dig som du tycker är snyggt!
visst, om du tycker att det är snyggt med superurringade tröjor och bh kanten en halvmeter ovanför tröjkanten, supertighta jeans utan bakfickor och gula tänder, upp till dig. BUT I DON'T!
våga matcha, våga inte matcha, gör vad du vill. bara det gör dig till dig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahah så jävla rätt är det!

2008-02-17 @ 13:56:25
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: Amanda

That´s true! PS: hata fjortisar!

2008-02-17 @ 14:00:48
URL: http://amandaslya.blogg.se
Postat av: isabelle

Du har så rätt om fjortisar och emos, håller med dig på alla punkter.
/Isabelle

2008-02-17 @ 14:00:53
Postat av: lovisa

håller med dig!

2008-02-17 @ 14:08:06
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0