8e feb

halå, idag har jag vart i skolan och sen har jag gått ner till bibloteket med nathalie & perdie^^ haha jag skulle läsa lite i "anne franks dagbok" eftersom jag håller på med andra världskriget i svenskan.
vid kvart över två till halv sex var jag och klippte/färgade håret :), det blev lite blondare och bara topparna.
det blev godkänt.
sen var jag runt lite i affärer och kollade på kläder. börjar bli trött på min vanliga skinnjacka och hittade en snygg på tosino, vet att amanda har en sån och den är SKITSNYGG. den blir det tror jag. 899 kr.
på lindex köpte jag smink för ungefär 450.. haha! och lite underwears.
sedan gick jag och mor min och handlade lite, vi åt gravad lax med massa tillbehör till middag. MUMS! i love gravad lax. c(-:.

jag har inte skrivit på ett tag nu eftersom varje gång jag sitter och bara är skitsugen på att skriva på bloggen, sitter jag på någon kompis dator eller med någon breve  mig,och då kan jag liksom inte skriva. hatar att blogga när någon kollar ;P.

tror ja skriver ikv. inte säker. ha det bra så länge. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0