5e feb

har precis kollat på "made" på mtv. jag blir så himla inspirerad! jag dör vad jag vill få en utmnaning nu.
tjejen idag ville bli cheerleader. tänk vad roligt!
gud vad kul det hade varit om det var likadant i sverige som det är i amerika. att ha cheerleaders, fotbollslag, basketlag osv. genom skolan! och tävla mot andra skolor.. gud vad roligt! det skulle verkligen vara bra ju, och proomqueen&king, fatta kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. nu fick jag verkligen lust att flytta till amerika. :/

och jag blir sugen på att träna upp mig nu också. har fortfarande lätt att falla ner i ytterligare en förkyldning nu efter all min sjuktid. men när jag känner mig riktigt frisk, då ska jag verkligen träna mycket & äta rätt.
längtar. vill ha en fin kropp till beachen 08. :)

image67
VÄNTA BARA! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

vem vill inte ha fin kropp till beachen :)

2008-02-12 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0