4e feb

hejhej :)
har inte skrivit sen fredags tror jag, jag kan ju passa på att berätta lite om the weekend. itne för att jag gjorde så mycket men endå.
i fredags var jag johan erica och tm en liten stund, sen åkte vi till bowlinghallen och var där ett tag med alla andra.
mycket mer gjordes inte på den fredagen. vi skjussade hem erica around ett, sen åkte jag och johan hem till honom.
på lördagen gjordes nog itne så mycket heller.. vi kollade på film med johans familj vid sju till nio eller vad det var, sen var vi ute och åkte lite med günter och kotte och mumpa, vi åkte runt typ.. rätt segt.
vid tre på natten ringde aron johan och frågade ifall vi kunde skjussa någon viss alex hem till hans jordbro, så det gjorde vi, och efter det åkte vi till vegabaren och åt lite. vid fyra var vi hemma och trötta som få, somnade vi direkt.

söndagen gick mest åt att plugga, eftersom att jag var sjuk och det låg jag ju lite efter.
på svenskan har vi börjat med "röda tråden" och ett ämnesval man själv får välja.
jag har Andra världskriget, fast fördjupar mig mer i det som kallas "förintelsen".
det är rätt intressant.. eller ja, jag vet inte riktigt vad man ska säga om det.
jag har en massa bilder från koncentrations/förintelseläger, och dom är hemska.
förstår inte hur hitler och hans nazister kunde behandla folk sådär, bara för att dom inte stämde in på deras livsideal.
det var hemskt, mycket mer kan man inte säga..!



idag var det skola , det var väl skönt att komma tillbaka antar jag. jag måste fortfarande göra min hemska so.
jag orkar verkligen inte.
men iallafall, efter skolan gick jag och erica hem till mig, efter ett tag kom johan.
johan och ericas humor tillsammans.. hm.. ja vad ska man säga? damp kan vara en syn på saken, haha!
damphumor ! ;P
sen lite senare kom mumpa hit också. som vanligt skrattar man alltid åt allt han gör, mumpa borde bli komiker eller något. så jävla rolig :D.


menmen, inte mkt mer att skriva..
ha det bra my friend :) ciao!

image66
en anna framför datorn en kall februarikväll, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0