29e feb

Hallå i stugan, hur är det med folket? Med mig är det bara bra.
Har vart lite dålig på blogg-fronten dom senaste dagarna, jag vet inte datorn har inte lockat speciellt mycket.
Men nu ska jag försöka få det att funka till ett-eller fler inlägg varje dag.
Vad har du gjort idag?
Min dag började med att mamma ringde och väckte mig och Johan vid tio över tio och sa att jag skulle till synsam  elva på en linskoll.
Vi fixade oss snabbt och blev klara tio i, sedan åkte vi ner och Johan släppte av mig vid centrum.
Han åkte hem, och jag gick in på synsam och pratade/kollade lite på mina ögon och linserna.
Knappt en kvart senare fick jag gå och vi var klara där.
Jag gick runt och strosade lite nere på centrum, ringde erica och frågade om vi skulle ta en fika men icke sa nicke, hon had no time. Another day! hon var i sthlm igår, testade någon klänning på scala.. haha dom har ju så underbara klänningar där ! ;D Hon skickade MMS med en bild på henne med den isblåa klänningen och undertexten stog det balen i nian? haha ! ;D
Jättesöt:)

Då gick jag hem. Det var rätt skönt att vara ute i den friska vårsolen. Trots endast 10 + grader.. men bättre än minus ialf! haha :D !
Jag stannade i förundran på att jag såg några snödroppar växa i en rabatt. Snödroppar= vita vårblommor, för er som inte vet. Gud så UNDERBART! i love spring.

Nu vid datorn här har jag mtv på tvn här bredvid, det är såna där saker där nere man kan skicka sms och få veta t.ex namn, personlighet osv. Idag var det ifall ens namn var coolt och hur födelseåret var! haha Jag som är så tråkig tyckte att det var roligt att veta mitt namns menlöshet och årtalet jag föddes.. haha det blev ju rätt lyckat trots allt.

Sexigt: Anna är ett namn som lockar och förför. Men är man född 1993 kan man vara smart också.
HAHA, sexig, förför & smart. Hur bra är inte det BRE! haha:)

Ska plugga lite mer idag, jag pluggade nämnligen igår också. Lägger in lite bilder från gårdagen och om jag tagit något idag, fast dom från idag lägger jag in senare isf.
image101
Igår!

image102
Actually it's a tunnbrödsrulle eller hur det stavas, johans! haha, hur gott som helst.. efter halva kräktes vi:) NÄSTAN

image103
Igår satte jag återigen i linserna. haha!
ha det bra min vän, vi höres ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0