23 feb

atjaaaaaaaaaaaaaaaaaa
idag har jag åkt med familjen pettersson (johans) och johan till enköping och bytt 240in mot en gul nissan 100nx.. hahaa:D geting sörrö. men den ska bli röd och sen fick han ett kjolpaket till också så jag tror faktiskt på den:P.

ikväll har jag ingen aning om vad som händer. ska antagligen med johan till hans polares fest.. men njaa, känns som jag är lite för liten för det umgänget..:b . haa!


let me complain: kan alla bara sluta fjäska för någon kompis som dom inte ens tycker om?
kan människor i sverige sluta gå med stora fula mössor med skinn på?
kan bilverkstader i enköping bli mer luffiga? hahahaha
OCH kan linser vara lättare att hålla i så man inte tappar dom och iten hittar dom i handfatet?
och kan folk sluta bara tänka på sig själva? om en person glömt något måste den genast åka och hämta det, men om någon annan i dens närvaro har glömt något så.. " du klarar väl dig utan den/det i några timmar/dag? "

nej orkar itne klaga mer nu.
ska nog göra ett bara klagoinlägg någon gång.
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0