22 feb

idag är det min och johans månadsdag! haha 4 mån me pälskilälski:) I LOVE U! <3

Idag har jag fått skjuss av johan till optikern där jag "linstränade" och fick med mig mina linser.
Så nu behöver jag alltså inte gå runt med mina glasögon! :) även om dom är snygga, haha ;) Ska ha dom ibland anyway.
Efter optikern gick jag ner till utanför tatoo och såg ericas fina piercing! haha hon hade piercat naveln. Och Jojo hade pierca bröstvårtan,! haha skitsnyggt ju:D.
Sen gick vi till vila och jag prövade massa kläder.. skinnjackan testades för tredje gången och jag är fortf inte säker. Men kanske snart.. är ju inte riktigt varmt för såna än. Tycker jag. haha ;)
Efter det gick jag och Erica till grillen och jojo tåg tåget hem, vid grillen var Mika och hennes pojkvän Robin, pratade lite med dom sen beställde vi och åt lite mat. Då kom Paulina och Amanda och sen hade amanda tagit hål i näsan för ett tag sen. Jag blev så sugen på att bara göra någonting spontant så jag sa bara att nu ska jag ta hål i näsan.
Och hål i näsan it is! ;) haha :)
Det gjorde jätteont dock.. grät som en liten bebis:( haha! Men i efterhand var det ändå en rolig grej man kommer komma ihåg. haha :).
Sedan gick vi runt och strosa lite bara I STORA CENTRUM.. haha, provade lite kläder osv.
Igår var jag och Erica på lindex och testade lite glasögon för sommaren. Haha lite smakprov? gööh-
(ursäkta min jacka.. men jag var sjuk och var tvungen!)
image91
image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0