20e feb again

vad händer? jag sitter vid datorn och tänker på hur tråkigt jag har för tillfället.
i en väl utsliten grå adidas tröja och mina match shorts sitter jag och tänker på att jag vill shoppa.
shoppa är inte min starka sida och jag tycker inte det är så roligt. Bara när jag är på humör - som nu!
nu skulle det vara perfekt om det var sportlov, jag var frisk, jag fick mina pengar(som jag dock får på måndag!:D) och bara shoppar.
jag har tröttnat på min gamla skinnjacka och behöver en ny.
amanda har inspirerat mig med sin skinnjacka från tosino. it's gorgeous! kanske blir det en sådan.. om jag inte hittar någon annan. antagligen blir det en sådan!
skinnjackor är ju verkligen det man kallar " inne" nästan varenda en har ju en sådan.
kanske lite tråkigt att köpa en då när alla har en, men dom är ju så fruktansvärt snygga!
huhu.
har kollat in stina lee's blogg ett tag.. hon e ju förfan SKITSNYGG.
och hennes kläder är min smak på direkten.. hon får DEFINITIFT en guldstjärna av mig! :)
blondinbella, brukar ni kolla hennes blogg?
jag kollar den förjämnan, någon dag i veckan.
hon skriver bra och så.
jag har hört från olika håll och bloggar att hon är en oseriös fjortis och lalala, MIN ÅSIKT är inte densamme.. fast jag vet juinte hur hon är egentligen, men jag tror inte att hon är så kallad "en oseriös fjortis". det passar bara inte in på min uppfattning av henne. men alla tänker ju olika, no effence! ;)

nu ska jag gå och diska upp allt från mig johan & erica. vi gjorde nämnligen pannkakor. och ja.. no coments:P haha!
ha det bra bra för det ska jag ha :) ciao my friend!;)


today aight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0