19e feb. love

åter här. hur är det ?
jag känner mig förstummad eller vad man ska kalla det. Jag vet inte. Läste en bloggares känslor efter ett break-up med pojkvännen som hon vart tsm med i över ett år. Hon mådde så dåligt, och shit jag kan verkligen gå in i  hennes situation där.
Jag tänker på min älskade Johan! jag är så himla kär i honom att jag skulle kunna dö för honom.
Det får aldrig ta slut. Jag älskar killen mer än allt här på denna värld.
Om det skulle ta slut skulle jag ta fucking självmord.
Han är allt, han är min kärlek, han är min bästavän, han är den personen jag kan prata med allt om, han är den personen jag vill dela mitt liv med..
Han har tagit mig med storm, han tog mig med storm för ett år sen.. och han tar mig med storm lika mycket NU som då.
Han är så underbar! Jag vill inte att det ska spricka nån gång, vill att det ska vara vi tills vi dör.. och efter det, i all framtid och ja allt som finns.
Älsklingen min, jag älskar dig, vi föralltid bebis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0