16e feb

Hejhejhallå! hur är det ?
med mig är det puttinutti lite bättre. Jag hostar som bara den, och förkyld. Men febern och jag-kommer-spy-känslan är borta. Så det är väl positivt. I gues?

Idag har jag kollat på Grease två gånger och sedan städat upp allt här inne. En massa godispapper och colaflaskor.. haha, + alla kläder jag hade slängt runt omkring mig. So now, shining clear här inne alltså. Ska bara damma lite. Mitt pedanta jag visar sig först när man börjar känna sig lite bättre.. haha.

Sitter med en halstablett i munnen nu, dom är starka.. ush och blä. Mor min tycker att jag ska dricka "honungs te eller honungs vatten" , nej.. ush det smakar. blä!

Nog om sjuk. Jag längtar så himla mycket till sommarn! Eller överhuvudtaget värmen.. jag älskar när man kan gå ut på rasterna och sitta på bänkarna på skolgården och bara njuta av vårsolen. Det är så himla skönt, tänk om det bara kunde vara så nu.. ! haha, förra året satt vi och stickade hela tiden.. kanske ska fortsätta med det, det var faktiskt jävligt skönt att sitta och sticka i solen med =P gahaha.
Skolavslutningen är väl ett av dom mest braiga tillfällena på året. Jag älskar den! om det inte regnar eller är tråkigt väder förstås. Supervarmt och supersoligt ska det vara! Det var det förra gången, hur skönt som helst! :), och sen nickstafesten i år ska det bli röj på har jag och alla mina blondinvänner bestämt :) och alla brunetter också haha ;D, kröka sönder :) haha! ;)

joomen my friend ja skriver snart. see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0