15e feb

Senaste
1. Kompis du träffade: Erica Nygren
2. Personen du pratatade med: Johan Pettersson
3. Du fick SMS av: Ellen Karlsson
4. Du kramade: Min Mor
5. Kläder: Mjukisbyxor och aros cupen tröjan
6. Bättre än igår: Hyn

Imorgon
7. Är det: lördag
8. Planer: ligga hemma och sova, är sjuk
9. Något tråkigt som händer imorgon: ^

Favorit
10. Nummer: 15
11. Färg: Svart & mörkbrun
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? - Pappa
14. Humör för tillfället? - Jobbig

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? - sa : jag är sjuuuk!
16. Vad åt du sist? - en milky way. nej en halstablett. eller milky way. minns inte!
17. Vad irreterar du dig på? - att jag har jättedåligt immunförsvar
18. Tror du på distansförållanden? -Nej
19. Vem tänker du på just nu? - Philip, med tanke på "långdistansgrejs"!
20. Tror du att personen tänker på dig med? -  Haha nej :D
21. Vart reste du sist? - Inte långt
22. Vad gjorde du igår kväll? - Var i stan med älsk!
23. Liknar du din mamma eller pappa? -  Båda
24. Ler du ofta? - Hela tiden
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)? - vadå?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - ofc
27. I vems säng sov du i igår natt? min
28. Vilken färg har din tröja? - blåblåblå
30. Har du någonsin gråtit dig till sömn? - mja.

Lycka
32. Är du en glad person? - mestadels
33. Vad gör dig glad? - johan, erica
34. Önskar du att du var lyckligare? - Det gör väl alla
35. Är lycka överskattat? - Nej, man vet ju själv när man är lycklig
36. Kan musik göra dig glad? - Javisst!

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? - Japp.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? - Ja!
39. Har du en flick/pojkvän? - mjapp:)
40. Är du nöjd med det? - Jättenöjd.
41. Är du kär? - Mer än nånsin

Hat
41. Vem hatar du verkligen? - ..
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? - HAHA ja
43. Är du en mobbare? - på skoj
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? - många gånger
45. Har du blivit sviken någon gång? - ja
46. Gillar du skolan? - nej
47. Favoritämne? Idrott
48. Värsta ämne? Spanska och NO
49. Har du spytt i skolan nån gång? - Näe! på dagis bara. haha_
50. Är skolmaten god? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0