15 feb

hej&hå, hur är det  ? med mig är det FÖRSKRÄCKLIGT. jag är sjuk, igen? DAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu har jag feber, asförkyld, HAR ALDRIG HAFT så ont i halsen, ont i huvudet, och det känns som att jag kommer bli spysjuk och allt som finns att bli.. mår illa utahelvete också. fyfan, det här suger!
det är till&med fredag. damp!!
har kollat på grease hela morgonen om  & om igen, druckit cola och ätit choklad. det är ju lite bra iallafall.. ! ;n

aja, för att vara lite gladare.. igår var det alla hjärtans dag.
jag & johan bilade in till söder och åt och kollade på bio.
Mys! jag älskar min världens finaste johan. han har bilderna på sin mobil så jag lägger in dom när jag får dom. porris, i love you!

på vägen hem ungefär vid tolv på natten,började jag känna mig förkyld och halsen gjorde ont som fan.
och så vaknar man idag, och ja. no details, fuck sickness.!:@
kan inte bli mer arg på sjuktiden. dampilampidamp!
ååååååååååååh vad sur jag blir. orka sjuk!

men pratade med paulina idag(nuvarande duckie,haha:D<3) och hon var lika sjuk som jag. så vi tycker synd om varandra. porrpauwie. <33.

idag ska ellen ta hål i naveln:D undra hur det ser ut:),
men aja vi hörs ! skriver säkert mer eftersom jag inte kommer ha SÅ MYCKET annat att göra.

image84yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0