12 feb

heelo. i morse vaknade jag med feber igen.. mitt immunförsvar alltså! men nu har jag bara tydligen ont i halsen.
menmen, ska gå imorgon igen.
Har precis kollat klart på grease. jag älskar filmen alltså.. jag och erica kollade alltid på den förut minns jag. cute!

nu när jag sitter här, och lyssnar på Mary J Blige & U2 - one love, den är så JÄVLA fabolous! jag älskar den låten alltså..
det blir definitift dagens låt ;).
lyssnade nyss på Ola Svensson - nathalie . ME LOVE! sommar 07 var den låten den mest singed by the gang alltså.
jag minns när vi satt i frittfall , jojo och ellen åkte för första gången på hela dagen, jag och erica fick till sist upp dom där, och det var sista åket för kvällen, solen var på väg ner, solnedgång, sommar, och ellen var skiträdd så jag började sjunga allsång med just den låten där. DO YOU FEEL, LIKE I FEEL, NATHALIE, och alla började sjunga med.
det var ett riktigt sånt där tillfälle man minns :).
saknar sommaren! jag vill så gärna ha sommar nu alltså, bara sitta runt en jävla brasa vid solnedgången på någon strand, med en cider i handen och bara lyssna på musik med alla polare. SAKNAR!
men det kommer väl, precis som allt annat. :)



Ska nog plugga lite snart tror jag.. eller jag måste det. misasde ett matteprov idag, och på torsda ere eng.prov. /;

vi hörs senare, ciao :)<3

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

krya på dig

2008-02-12 @ 14:47:46
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Rebecca

krya på dig!

2008-02-12 @ 15:10:50
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0