80-talist med stil

julia och jag var med johan och linus igår, vi var där och sen vid tolv bestämde vi oss för att sätta på film. jag valde, och självklart blev det den längsta av dem alla - sagan om ringen. Dock the fellowship of the ring på engelska.. (konstig översättning!) . a och så då somnade johan, sen somnade julia. happ! roligt.

Sen idag var vi nere på centrum och jag kirrade nya bågar! Hur najs som helst, hade nästan redan bestämt vilken stil jag skulle köra på. The old style, liksom lite retro eller värsta bingo reme alá big ones.. men så säger han som jobbar där att dom har värsta bågarna från 50-60-70-80 talet! omg jag blev fucking kär:DDDDDDDDDDDDDDD hittade ett par stora "pilot"brillor som vanliga glasögon, ahahaha i love it! Hur snygga som helst. Absolut totalt min stil!
Om en vecka eller två får ni se dom;p.. credd till ah-optik (även fast jag förlorade glasögon modell-tävlingen mot någon brud med snea tänder..)

Ja och ikväll dock inga planer, tänkte bara sitta och softa ett tag.helt slut. dock vet jag inte vrf.
men hare najs du!

Julafton imorgon, juste:d hha god jul& gott nytt år hotties!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tell me about it! Bruden som vann går i min skola -.-

2008-12-27 @ 15:08:04
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0