Seriously, anna.

Hej igen! - förlåt för förseningarna.. ^? Jag börjar beté mig som nynästågena, haha! i'm sorry. nu ska det bli blogg så det skriker om det. vad har hänt den här veckan? jag är sjuk faktiskt, igen. äter tabletter mot värk i hela kroppen, tar en salva där de gör ont, och äter dagligen ipren. jobbigt! i hate it.
Blir frisk om ca 3 veckor sa doktorn. WOHO! , jag måste ligga hemma i en vecka, o bara ligga. det blir alltså tills nästa ons-tors. sen veckan efter den och den efter den, är det två veckors prao. så jag blir frisk på själva prao tiden.. kommer nog bli jobbigt, ta hand om massa ungar samtidigt som man knappt kan gå;/. menmen, allt ska nog lösa sig med det också.


idag, för att lätta på min självömkan(haha!) åkte jag med johan bebis till hamnen och åt glass, och åt på grillen. jag måste ju bara säga att det var ofantligt skönt ute. över 30+ i solen. härligt.
sen åt vi hamburgers, åkte runt lite, åkte till johan, drack apelsinsaft med is i och sen fick jag köra finvolvon lite.. haha;d. och nu är jag här, klockan är 18.34. ska nog sitta vid datorn hela kvällen, enligt doktorn får jag inte ens gå. förutom på toan & äta. blöö.
jajja.

Dagens flipp; Min vän Mika - ALLT kan man säga till flickan,
hon är en vän som alltid funnits i hjärtat, och tro mig,
kommer alltid finnas där! Love you gumman! :)


Dagens flopp:
SJUKDOM.
Blir så jäklans arg! kan inte alla dumma
sjukdomar, och allt bara försvinna ur
denna värld? ååååååååååh.

Dagens bild also.
image146
Kolla jag och Johan, ofta inte VÄRLDENS härligaste bild? bilden är tagen typ förra veckan:)
LOVE YOU DARLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0