schääna.

schääänna! nu har jag ätit pizza med mamma och kollat på "Snakes on a plane" . Så fort man hör filmen tänker man på Kanye West ft. T-pain  - Good life! ahhaa, "she ain't never seen snakes on a plane" rappar som ju i den låten:D haha! jag är happy som fan. kan gå fint, utan att de gör så jävla ont:D HAPPY!!
men iaf.. filmen:P den va skitÄCKLIG. ormar är bland de värsta som finns. ush och fy ! jag minns i somras när jag, erica & ellen var ute på sjön ............. grous! vi hittade en jävla äcklig orm bland stenarna, och sprang uta helvete, ut till ett berg- och vi kunde inte komma till bryggan för att där var ju ormfan! vi var tvugna att hoppa från ett berg och simma bland sjögräs(som vi såklart trodde var ormar!) och kräla oss upp på berget och springa till gräset. haha:D memories.
jag ska vara med elin ikväll:) trevligt. hon kommer hit, så får vi kolla på film o käka lite godis osv. o mysa lite :)
jag har fått nya kläder idag, två långa tröjor, en svart och en vit. en stor "kappa" som man har som tröja över undertröjan..hajaru? haha. och typ tio tights:Phaha. och en vit kappa ocksså. den kortare varianten. folk kallar mig bortskämd, men det är bara kläder jag får:P inte annat, som tv och så. eller datorn fick jag ju. men vafan, behövde en:P haha.
tar kort på kläderna sen. och lite med elin tror jag .

hörs sen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0