Prao

Nästa vecka är det prao ju:D:D:D fick nyss ett brev i brevlådan, med en sån här brosch där det stog praoelev^^ höhö. det ska bli .. intressant:P och praoa på dagiset.. haha:D nej men det ska nog bli rätt kul. det finns fler saker som är bra med dagis, för det första får man hålla på o pyssla osv..:D haha, då kan jag visa mina skills på sånt inför the kids^^dom kommer ju tycka jag är fett cool. HAHA! :D
jag minns innan jul 2007, i åttan alltså:P, då sista dagen fick vi typ pyssla om vi ville. jag minns att jag och tommy var dom enda som satt och höll på där med paljetter och papper osv.. haha, alla andra satt typ vid datorerna:P haha!
aaja, några fler saker, man får vara ute mycket, det e rätt soft endå liksom.. och på fredagar får man glass tror jag. de e ju bra!:P och om det är någons födelsedag på dom två veckorna jag är där, får man också glass:D hahaha, jag minns så väl när jag och Jojoo och marcus och alla gick där:D, haha det var små & roliga tider det!^^;D


:) puss a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0