javist

PERSONLIGT
vad heter du: Anna
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Marcus tror jag;o haha.
vart bor du: Nynäshamn
hur lång är du: lite över 180 cm.
ögonfärg: mörkgröna 
hårfärg: blont.
civilstatus:vad betyder civilstatus? 8)

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka: En svart kappa eller skinnjackan.
vad använder du just nu för skor: Svarta gympadojjor, klackskorna eller tygskor.
favoritfärg på kläder: alla glada färger.
hur mycket köper du kläder för i månaden: jag vet inte.. 500? 
vad har du för skostorlek: allt mellan 38 och 41 ;S

SENASTE PERSON SOM...
du sov i samma säng som: johan älski
du pratade med: mamma
du gick på bio med: johan
du gick på stan med: erica
du kysste: johan!
du kramade: johan!
du fick sms av: johan!
du ringde: erica
ringde dig: mamma
du dejtade: johan..? ;d
skickade ett e-mail till dig: blogg-supporter:P haha 

HAR DU NÅGONSIN..
sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja!
sagt att du gillar någon och ljugit: ja, .
sagt att du inte gillar någon och ljugit:ja..!
gråtit över en flicka: en kompis, jaa.
sjungit i duschen: alltid!

STUFF
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: räknas backstreet boys?
är du ensam nu: ja
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: den här get low med t-pain osv. och per gessle.. och allt jag lyssnar på.:O
vill du gifta dig: ja , med min älskade johan :)
vill du ha barn: en pojke & en flicka, med johan :).

EXTRA STUFF
varit kär: nu&föralltid min vän! ;)
kör du bil:  ibland kör jag johans:O haha!
har du ett jobb: nej;o
gillar du att ha folk omkring dig:ibland bara.
gillar du berg och dalbanor:  jaa! :D
favoritgodis:  choklad !
favoritchips: pringles
har du någon tatuering: .no ;/
har du någon piercing: öronen bara :)
sommar eller vinter: soommar i mitt hjärta
kramar eller kyssar: både och..? (a)
choklad eller vanilj: choklad.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: yes.
köpt någonting: ja.
varit sjuk: nja.. halvt
sjungit: japp!
sagt "jag älskar dig": javist.
träffat någon ny: aa.. haha nån i nåt garage ja föllde me johan till;b.
saknat någon: johan, nu :O ;/
kramat någon: johanpohan!
kysst någon: johanpohan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0