FINALLY

Nu har jag inte skrivit på ett tag! förlåt ;/ men varje gång jag ska ha loggat in har det inte funkat! Först nu funkade det.
Under dessa dagar, sen söndag, har jag ätit våfflor med mormor och mamma, vart med min älskling, gått till skolan, haft slöjd, gått hem, pluggat osv. idag har jag vart med johan och vi har fixat hans moppe, för han skulle sälja den. Han fick 4500 för den skiten
=O haha, fett bra ju:).
jag gjorde rent massa delar och han skruva ihop den:D asbra juu.
vi hade idrott sista lektionen idag, då hade vi någon slags styrkelektion. massa stationer och det var rätt jobbigt. Kan bero på min-lång-distans-inte-tränat.. haha, men ska börja den här veckan när ajg har gjort alla prov, jag menar så jag inte behöver plugga.
i helgen ska jag och johan förmodligen åka till.. skara? och hämta ett par 20 tums fälgar till hans pontiac. roligt roligt, 50 mil. haha;P

gjort den här helgen då? (:

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0