atja

sitter här å lyssnar på cat stevens - brown eyed girl, oja den är underbar.
sitter och funderar, på mitt liv:P just idag, har jag som jag FAKTISKT tjatat på mig själv i över två månader, vart ute o sprungit och tränat. de va skönt! ätit en räksallad , hemmargjord. "hälsat" på min sjuke pojkvän, feber osv.. stackars sötnos! saknar hans kramar nu:(.
men ialf.. ska börja spara 700 spänn i månan för när jag fyller 16 ska jag köpa mig en a-traktor.
vill JÄVLIGT gärna ha en klarröd 740, inget jag skulle banga på iaf:P.
jävligt sugen på att åka runt själv nån gång, höhö. men de där me parkeringsplatser lär ju bli jobbigt. men vi får se, vi får se. framtiden är lång:P

ska ta mig en dusch, plocka fram allt för imoron och sen ring johan.

ha en bra natt, i won't ( without JOHAN:(<3 ). g'night! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0