7e april

jahej, måndag as we see it
nu har jag åstadkommit så mycket som lite städat, lite skrivit, mycket johan.
hmm, varför slutar dagen alllllllltid så? jo jag vet! för jag kan inte hålla mig borta från den fina mannen i mitt liv.
helt sjukt, jag är tvärberoende av honom:O!
nu sk ajag försöka skriva klart den här historien som jag skulle lämnat in i fredags.
imorgon har jag två NO prov, som jag varken kan ut eller in.. hmpf.. onsdag har vi matteprov, och fredag spanska prov. två spanska prov, ett omprov också. WOHO?!?!?!?!!?!?
blää
ääääh, se frammåt
vafan lyckas man inte så är ju inte det hela världen, snart kommer ju sommarn då ska jag LEVA LIVET as i want it, skita i alla regler och bara softa sönder, sen ska jag ta tag i skolan. men det skiter jag i tills sommarn är slut.


something special todaY? YEES. emma panna lindholm fyller 15! i'll have to say congratulations till den sötpajen!
skrev ett fint gb inlägg på playahead, klottrade förstås:D haha, grattis 6-y 15 år, :D <3 haha!
sen sa jag grattis i skolan också:) haha!

aja hörs sen:D
dagens bild ffs;
image145
OSÖÖÖT? såg den i djuraffären i haninge i fredags.. BUHU, VILL HA! :D :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0