28e april

tjatja min vän! läget? med mig funkar det. tabletterna för min sjuka tid börjar ta slut och snart får jag börja röra mig som vanligt;D haha!
jag får göra småsaker nu, gå runt i huset och så.. men jag är inte fullt frisk försen om tre veckor, och om tre veckor kan ajg ju säga att jag är frisk. jag satsar på nästa vecka är jag återställd. :)
idag ska jag åka till johan! med bil ofc.. får ju inte gå så långt:O.
vi ska måla i hans rum, "sängväggen" ska vi göra om.
först ska vi måla den grå, sen ska vi måla på den här bilden; 
image148
Fast större såklart. han har skrivit ut den i skolan på sånt här genomskinligt papper, lånat en projektor.. så vi ska stå där och måla all day:P haha! fett gulligt endå:)

idag har jag typ inte gjort nåt. inte ens ätit. vi får laga något sen, jag  & johan.
jag ska klippas & färga håret snart.. vet exakt hur det ska bli:D men det blir en hemlis. något ofantligt annorlunda iaf:P alla kommer ba :O
haha:D

men,
dagens flipp!
Att jag & Johan ska måla hans rum med den där bilden. kanske blir jobbigt, men efter blir det säkert värt det:D

dagens flopp!
Att det fina vädret som var 34+ i solen har gått ner till 19+ .. ;O.

Dagens bild :)
Det är en bild på min FRAMTIDA bil!:P haa:D en dodge charger - 70
HUR snygg som helst..
image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0