26e april

hallå, läget? med mig är de lite bättre. förutom att jag är skithungrig! håller på och dö. men jag vill inte ha nån mat hemifrån. är sugen på thaimat, eller mat från grillen i hamnen eller på burger king.
hmm.. good luck chuck i'm just sayin.
jajja, händer ikv då? det är ju lördag.
jag ska inte göra ett skit. får inte gå ut eller någonting. tråkigt... .
johan ska till TG, det är "raggaekväll" där ikväll. egentligen skulle jag följt med , bestämde vi EN MÅNAD TILLBAKA.. men icke sa nicke, då blir man ju så jävla sjuk så man inte ens kan gå. är det damp eller vad?! ååh.

Aja, let's go on to dagens flipp;
denna dagens flipp går till vädret - underbart!
man kan egentligen sätta in en liten flipp slash flopp på den här flippen,
med tanke på att jag inte får vara ute och njuta av vädret.. ;(
men det är ju endå bra att det är så fint och varmt ute, för endel kan ju faktiskt verkligen behöva det.
jag är en av dom. men dom andra, SOM faktiskt får gå ut och känner att det behövs - ska vara lyckliga!

The days FLOPP
Att jag inte kan följa med johan till telegrafen:( tråkigt!
har två, eller tre floppar idag. ;/ , den andra är att det är superstökigt i mitt rum,
och jag orkar inte städa, det gör så ont att gå. så jag får blunda när jag går här inne, förutom när jag kollar
på tvn eller datorn. höhö. tredje floppen är samma som igår. SJUKDOM. '



Dagens bild then :)
image147
Bilden är på mig och Ellen från i somras, på grönan i kärlekstunneln.
Jag minns det så väl, och sen idag satt jag och kollade igenom bilderna på datorn, sommar 07, i mappen"trion", så hitta jag den. man blev så glad av att se hur lyckliga vi ser ut- och är.. :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0