21a april

godkväll!, wazzzup? me mig ere prima ballerina.
idag har jag vart i stan med klassen, vi var på besök hos DN & Expressen, vi fick kolla massa bilder, sen fick vi göra layouter som tjejen som "guidade" oss skulle säga vad som var bra  /dåligt, alla fick dåligt & bra, men min var perfect:D olalal, sen tog hon ett kort på hela klassen poserandes, och skrev ut massa "löpsedlar, expressen" och så fick vi välja en rubrik, min gick igenom ; TOP MODEL I KONKURS, FÖR SNYGGA DELTAGARE! haha :D softish.
sen i sthlm runt elva gick vi därifrån, tog tunnelbanan till sergel sen skiljdes alla ifrån varandra och man fick gå & äta vart man ville. jag, rasmus, marcus, erik, jojo & natalie gick till burger king. det blev en crispy chicken meal + meny, lökringar, en garlic, och en crispy chicken (till) utan meny. aasgott.
sen bärde det hem, då gick jag till farmor, sen gick jag ut med älsklingsjohan och gick, vi gick runt hamnen och upp i centrum osv.. mys. sedan åkte vi till mumpa och grillade med tm, mumpa,hagberg,linnea,michelle,matilda,vk&moa. det var mysigt! fast jag och tm åt gravad lax & skagenröra! höhö:D . sedan åkte jag o älsk till han, myste lite osv.. nu e vi hos mig!;). ska sova snart.
igår var jag i uppsala och hälsade på min kusin, han går i lumpen där. det var familjedag, det var roligt.
berättar mer med bilder som min mosters man skickar idag eller imorn, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0