14e april

Det blir längre och längre mellan inläggen:O im sorry. så jäkla stressigt med allt nu, ska hinna med att träffa folk, skolan, plugga o träna hela tiden.. ojoj.
aja, kan ju dra igenom helgen en snabbis
fre: var hemma hos rasmus med 93-92 crewet, drack för mycket och det kändes dock senare på natten, en hink bredvid sängen säger väl allt.
lördag, ofantlig bakfylla, nästa gång jag känner så tar jag livet av mig:P
åkte till handen också, var med johan. åkte pontiac med älsk på kvällen, .
söndag, stan med älsk, mcdonalds och hem.
idag var det skola, fick skjuss med pontiacen dit, :)
johan är dock as sjuk, han ligger & sover bredvid mig i sängen. feber, förkyld, pollen allergiker- allt möjligt.
sprang hit, skulle egentligen bara hämta lite pengar jag glömde som jag kan behöva, men vill inte lämna stackarn, han ser så ledsen ut:(

skriver kanske mer senare, ska försöka få upp mitt skriv-humör lite;:P
hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0