Måndag.

Goddagens. Klockan är 15.41 och jag sitter framför min älskade dator, igen. Hur kan man hamna här hela tiden?.
Idag var det dum måndag igen. Jag hatar måndagar! Varför påminner det mig om katten gustaf? 8-)
Skönt att vara en katt ju, han borde inte hata måndagar, det är inte precis som han behöver kliva upp före åtta och gå till pesten? .. vi hade slöjd första timmen men vi började 08.20 IST för 08.10 grr, vilken sovmorgon! voff voff snarare.. jag vaknade, eller vaknade ska jag inte säga, men jag kom upp vid fem över åtta! yes. en dusch i en halvtimme och frukost i tio minuter + klä på sig, smink osv en kvart.. och då kommer man automatiskt till skolan klockan nio! uppsi.. men seriöst, fan jag pallar inte gå upp sju! det är PEST! jag hatar det.
Men i skolan, det var endå ganska chill dag. Fick reda på engelska provet, ingen hade fått mvg, men jag var en av dom som fick vg:), det e bra. Och på spanskan fick vi se på film för att vi klarade oss så bra på provet! 85.9 i medelgrejs..
sen lunch, soppa? uääk! shit på matlistan står det "passion för mat vecka" typ... soppa? yeah! men imorn vare typ ngt gott. Men resten typ vanligt. Sämst!
Sen svenska och sedan skulle vi gå ner till kyrkan med SO:n och vara där i ngn timme för vi håller på med religion där. Och det är mitt bästa ämne så jag räknar med mvg av mig själv på provet. Faktum är att jag räknar med mvg på nästan allt.. man ställer för mycket krav på sig själv! och då blir man bara stressad.. men men så ere väl för alla. eller?
i veckan har vi imorgon, matteprov sen på onsdag musikprov, och på torsdagen hemkunskapsprov! GÖÖH! pallar inte! men jag måste plugga nu tror jag:/
seee yaa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0