Kväll.

Kvällkvällkväll.
Kom hem från josan för ett tag sen, vi klev upp vid två idag och har inte gjort så värst mycket.
Vid fem mötte vi Elin och hyrde två filmer på filmis. En som hette 2.34 eller något,  skulle vara skräck, men den var helt konstig. Och den som heter "på smällen", den var rätt bra, lite väl lång men det är ju inte så farligt. Kollar man på film så gör man, eller?

Nu sitter jag och laddar upp bilderna från datorn som jag tagit med mobilen igår & idag.
Söta. haha.

Jag vet inte, men jag är inte på speciellt bra humör.
Jag tänker så jävla mycket! irriterande ibland. Ibland tänker jag inte allt för mycket på sånt som man egentligen inte behöver tänka på, bara lever & har roligt.
Men ibland så blir det att jag gör det, det brukar oftast sluta med att sitta och vara deprimerad någon dag eller två.
Men det tjänar ju ingenting till. Right?
Ska nog ta och lyssna lite på kent. Då blir man ännu mer nere. Men skitsamma, jag är inte in the mood så vad fan varför inte.
Jag valde "Mannen i den vita hatten(sexton år senare), heter den. Den är rätt bra anyway.
Lite jobbig i början men låten har som vanligt med kent låtar, en deprimerande men bra text. Jag vet inte, gillar stilen på hur dom skriver låtarna bara!


Imorgon ska jag åka in till stan. Tröttsamt. Trängas bland alla jäkla människor på mellandagsrean. Nja, inte min grej va.
Men jag måste köpa mer kläder, har blivit beroende av att göra det. Nästan.
Men, jag ska iallafall köpa en "nyårspresent" till jos, för jag har inte hunnit köpa några julklappar till någon annan än johan&petra. Så vi får se vad det blir, fick ett par fina örhängen av henne iallafall, min stil. perfekt.


Nu spelas "Pärlor" upp. Den är skitbra. Jag minns att jag & jojo för många år sen lyssnade på den i hennes lilla flickrum. Jag saknar tiden när man var liten. mindre.
Även fast det låter precis som "alla andra" skriver på sin pa, så är det sant, att när man var liten brydde man sig inte om hur man såg ut, vad man hade på sig osv. Levde hela dagen utan att tänka på allt skit.
Jag skulle vilja åka bort, utomlands, värme, bara sol med Johan, och skita i allt som finns i sverige, i några veckor. Bara vara där och fokusera på nuet.
Drömmar kan ju bli verklighet

eller?



image10
Jag & Bror hemma hos farmor igår 15.00-18.00 mellan där någon gång. trevlans.

image11
Jag & Josan igår vid ett tiden på natten. cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0