hi there.

ett tag sedan jag skrev. det blir typ att man glömmer bloggen! inte för att jag alltid har något intressant att berätta, men endå. ska börja spamma den här saken varje dag, se lite classy ut, haha ;D
ja. men nu har jag vart borta minst en dag varje vecka från skolan för att jag hade vart så trött på skolan. men nu har man ju betyg som man inte behövt tänka på tidigare, det är jobbigt! men jag ligger på vg nivå i dom flesta ämnena och i en del mvg. så även fast det är jobbigt KÄMPAR JAG VIDARE! vill ju inte bli luffare och gå iv eller någonting.
ooch ibland har man ju ett jävla helvete med endel annat skit också. men jag lever ju vidare jag med, jag fick ett bra brev eller vad man ska säga, på hotmailen. där stog det bra råd, att man skulle se framåt och bara fokusera på det goda i livet, dom man älskar, motionera regelbundet osv. jag skrev ut sidan och ramade in den, satte dit foton på vänner och skrev lite, så varje gång jag mår dåligt eller bara känns allmänt irriterad, kollar jag på den. det känns bättre!

det är så jobbigt nu inför julbetygen i skolan! och varje gång våran klass har prov har alltid ALLA ämnen prov samtidigt! eller ja samma vecka. två veckor med minst åtta prov på raken! skitjobbigt. imorgon har jag tre prov, NO, HK & SV. Idag hade jag matte prov. jobbigt !
men det är bara två veckor kvar, det här ska vi klara. jag får 600 spänn rakt i handen av mamma om jag inte är borta från skolan någon dag dom här sista veckorna. SOFT!

vi håller även på med en skulptur i gips och lera på bilden. man ska göra något i form av en som levt, lever, eller antagligen kommer leva. sen ska man skriva någon a4 om hur den lever, vad den uträtter osv. jag gör en fjortis! haha roligt roligt. sss mjukisbyxor, fjällräven jacka och svea mössa och överdrivet mycket smink. den blir faktiskt bra! tänkte sy min fjällräven jacka till den här hemma. alltså den är 20x3 typ, 20 på längden och 3 på bredden. så det blir en mini fjällräven jacka. haha sött!

jo ja, men nu har jag inte mer på hjärnan jag vill skriva publikt.
ha det bra! vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0