Hej hej hemskt mkt hej!

Godkväll.
Idag har jag inte gjort allt för mycket.
Jag & Johan sov till ett eller något.
Sen fick han skjuss hem för han hade feber osv. Hoppas inte jag blir sjuk!
Sen efter det började jag städa, som vanligt! Haha! Nej men, det är så att jag är rätt pedantisk av mig.

Jag ska möblera om lite här, eller jag & mamma iallfall. Hon gör mat nu.
Det blir problobly potatis med prinskorv & köttbullar. Mums.
Sista julmåltiden HOPPAS jag. Även om julen är skitmysig kan det bli lite för mycket av det goda.
Har nog gått upp något kilo! Måste ut och springa. Och snart börjar fotbollen också, kul!

Ikväll har jag ingen aning vad jag ska göra. Kanske skulle vara med Emma, itne en aning. Hon är hos sin pappa och dom bor rätt långt härifrån men vi ska nog fixa det. Om det blir så vill säga.
Annars skulle Petra ringa när hon kom hem från sin pojkvän.

Imorgon är det nyår!
Jag skulle egentligen vart med Petra. Men hon ska vara med pojkvän istället. Nykära? haha!
Eller vid tre ska jag på middag hemma hos Johan, det kommer väl 10 stycken dit då.
Sen på kvällen har jag och Emma bestämt, och jag antar att vi slår ihop med flera andra.
Emma har lite dricka tills imorgon, jag skulle ha fixat under julhelgerna här men jag har helt glömt bort det!
Så jag får fråga runt lite ikväll och imorgon. Ute i sista sekunden!

Lägger upp bilderna från i förrgår, haha!
Skitkul
Ha det bra, CIAO!


Kotte med mina glasögon, hur söt som helst haha

Jag & Angelica :)

Mumpa, vi tog hundra bilder på mig och Angelica, på 97 av dom var Mumpa ivägen! Haha:D

image16Jag, Johan, Kotte, HÖJDARBILDEN

Kotte&jag, skitsnygga! haha:D


!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0