Goood kväll!

Hallåhallå, läget?
Sov hos johan igår, rolig kväll, det var fler där. 
 Sen vid tolv idag åkte johan jag & hans far till expert för han skulleha en ny tele, den som han ville ha Lg md 5 mgpx. Men den var slut, så dom åkte in till länna sen eller nåt.
Jag åkte till farmor vid tre sen åt jag, pappa, maria, roy, bengt & ann-marie middag där till sex.
Jag & Roy fick tråkigt och han hade en sån tråkig frisyr så jag tog fram plattången & hårsprayen och fixade till min brors frilla! det blev skitbra.
Imorgon ska jag klippa honom! Haha, om det blir dåligt får jag ge honom en tia, om det blir bra får jag en tia.
VÄLFÖRTJÄNTA PENGAR! haha.
Sen vid sex tiden jag skjuss hem till Josefine av pappa.
Vi var hos henne en stund sen gick vi till 4kanten & åt pommes med bea. Hur gott som helst! Påminner mig om sommarn. Stammisar, jag ellen & erica! haha.

På vägen hem tillbaka till Josan mötte vi Elin & Sofie, vi stog väl och prata i en kvart - tjugo minuter.
Vi ska höras vidare och se om vi kanske ska träffas över nyår. Kul!

Väl hemma hos Josefine fick vi lite damputbrott och skrattade, sen bestämde vi oss för att ta lite kort!, jag lägger upp dom här nere.
Ska sova hos Josan ikväll, imorgon ska jag ta ett bussen till Ösmo och klippa brorsan, Petra och jag åker samma buss för hon ska till Sebastian.

Godnatt, eller ja, trevlig fortsättning på natten, nu ska jag och Josefajne kolla på skärgårdsdoktorn och andra mysiga filmer! Precis ätit nudlar, sådär ett på natten. Det är ju perfekt!
TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ NATTEN, ciao! :)

image7
Jag & Josefine, muppar!
image8
Jag, jätteglad! eller?
image9
Strike a fjortisposé, lyckat? nja
image10
Josefine, min idol! hur grym som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0