Godkväll!

25/12 alltså. Day after christmas!
Igår var väl okej. Fast det kändes inte riktigt som julafton! Vi kom till Moster & Stefan, där det redan var fullt med folk. Jag och Daniel spelade lite kort och sen åt vi julmat allihoppa. Daniel tog hela tallriken med köttbullar och ingen trodde att han skulle käka upp, men den lilla rackarn åt upp alltihop! haha.
Själv var jag inte specíellt sugen på julmat. Har ju ätit det hela veckan innan, så vafan.
Sen var vi där till ungefär sex. Eller iallafall jag. Jag fick några julklappar, sen satt vi bara. Daniel gick efter maten till sin pappa och firade jul, så mestadels av tiden satt jag i soffan och kollade på tv medans dom andra fikade och pratade.
Sen kom Johan och hans farfar skjussade oss, sen var vi hemma hos honom resten av kvällen. Vid tolv gick vi på midnattsmässa, jag mamma & Johan! Haha Johan Pohan, medtvingad? :)
Sen fick vi skjuss av Kotte & Dempa med epan hem. Eller ja, mamma gick hem.
Mys!
föresten fick jag en jättefin vit klocka av Johan, den lär bli utsliten, för den är skitsnygg!
Och tre röda rosor som stog för jag älskar dig. Söt eller vad?

Idag gick vi upp vid två, haha! Sen åt vi frukost.
Snart ska vi hem till Johan igen, det skulle komma några dit och jag tror vi skulle vara med.. han har en yngre syster, ett år yngre, så dom har i princip samma kompisar.

jag lägger in tre bilder, en på mina kläder igår, en på mig och petra, som jag skrev om i förra inlägget tror jag, och en på något annat. inte bestämt mig än! haha.

Julafton outfit


Min Petra&Jag efter tolvslaget, julafton!

image6
min johan watching tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0